۱- خرخونها :

موجوداتی شبه انسان، از نظر اين گروه زندگی يعنی کنکور، کنکور يعنی زندگی. شک ندارم آنها يکسال تمام است که خود را در آينه نديده اند. در طی اين يکسال حرفی جز در مورد درس و تست و کنکور از دهن آنها خارج نشده، آنها يکسال تمام است که در حال زدن خر بدبخت هستند و حتی در اين دقايق آخرنيز دست بردار نبودند. آنها در اين يک سال شايد فقط يکی دو شب، شش ساعت خوابيده باشند به اين اميد که بعد از قبولی در دانشگاه يکی دو هفته‌ای فقط بخوابند. من به اين دسته پيشنهاد ميکنم ازهمين الان بروند و با خيال راحت بخوابند و هيچ خودش را ناراحت نکند زيرا که رتبه‌هايشان از هم اکنون فروخته شده است.

 

 ۲- درس خونها :

انسانهایی که در طی اين يکسال هم درسشان را خوانده‌اند هم خودشان را در آينه ديده‌اند، هم سريالهای آموزنده‌ی صدا و سيما را تماشا کرده‌اند و فيض برده‌اند، هم با دوست پسر يا دوست دخترخود... (از ذکر ساير موارد به دليل مسائل امنيتی معذورم)

 

۳- بی‌خيالها :

گروهی هستند که اکثر آنها تحت تاثير ترانه‌ی «بی‌خیال» قرار گرفته‌اند:

کلاس ملاس و بی‌خیال        لیسانس میسانس و بی‌خیال

و در طی اين يکسال کلاً بی‌خيال کنکور و درس و مدرسه شده اند. آنان بسيار باهوشتر از دو دسته‌ی اول هستند زيرا می‌دانند سؤالات کنکور شب امتحان به دستشان ميرسد، پس چه نيازی به زحمت کشيدن است.اين گروه يک سال تمام خوردند و خوابيدند و آن شب زنده‌داريهای گروه اول را تحمل نکرده اند و فقط يک شب پا به پایدسته‌ی اول بيدار می‌مانند (برای خواندن سؤالات کنکور). اين دسته به احتمال ۹۹ درصد به دانشگاه راه پيدا ميکنند. (اون يک درصد را هم محض خنگ بودن طرف گفتم).بله، اينها آينده سازان مملکت ما هستند.

 

قشنگترین و زیباترین نوشته هایت را برای ایندو بفرست.