منو ببخشید،دوستون دارم
منو ببخشید ، منو ببخشید.واقعاً شرمندتونم ، هنوز یادم نرفته که قرار بود ۱۶ اسفند یه آپ خوف بکنم اما یکسری مسائل دست به دست هم داد تا نشه ، از اون طرف هم تا یه مدت ازم خبری نشد تا همین چند روز قبل اومدم فقط آپ کردم و رفتم.امیدوارم از من ناراحت نشده باشید ، مخصوصاً دوستان عزیزم که به بلاگشون سر نزدم.
تو این مدت هم سعی کردم برنامه های بلاگ رو تغییر بدم ، مثلاً رازهای دوستی و موفقیت رو دیگه نمی خوام به زور بچپونم تو بلاگ ، دیگه همه چیز سر جای خودش تو بلاگ قرار میگیره.مشکل عکس هم درست شده.امشب هم آخرین آپ سال رو انجام میدم و پیشا پیش سال ۱۳۸۶ رو بهتون تبریک میگم.
ایندو رو تو سال جدید تنها نذارید. دوستون داریم.