راز دوستی بیست و یکم
حالا میره واسه من قهرمان دو میدانی میشه.خیال کرده،یه بلایی سرش بیارم که دیگه نتونه درست راه بره چه برسه به دویدن.اِ اِ خدایا چرا من نتونستم اول بشم.میدونم چه جوری حالشو بگیرم...
اگه بجای این حرفها و فکرها فقط به این فکر کنی این آدمی که اول شده رفیقت هست همه چی حله.این افتخار واسه تو هم هست...
راز دوستی در این است که از سعادت دوستان شاد باشی و هرگز وضعیت خود را با بدبینی با وضعیت آنها مقایسه نکنی.
+ نوشته شده در جمعه بیست و هفتم مهر ۱۳۸۶ ساعت توسط ایندو (iN2)
|