حتماً یادتون هست شبی که بنزین سهمیه‌بندی شد و همینطور گفتگوی ویژه خبری شبکه دو که با حضور وزیر نفت وقت آقای هامانه و همچنین آقای باهنر نماینده مجلس به روی آنتن رفت.

در این گفتگو وقتی مجری برنامه به آقای باهنر گفتند که حالا چون نماینده مجلس هستید آیا سهمیه بیشتری نمیگیرید،آقای باهنر هم گفتند: نه.مگر با مردم فرق میکنیم که بخواهیم سهمیه بیشتری،حالا به هر طریقی بگیریم.ما یک کارت سوخت داریم که سهمیه هر ماهش مثل بقیه افراد (صاحبان خودروهای شخصی) ۱۰۰ لیتر هست و به هیچ عنوان سهمیه اضافی به ما تعلق نمیگیره.

و دو ماه از سهمیه بندی بنزین نمیگذشت که دروغها آشکار گشت و در پنج شهریور ماه سهمیه نمایندگان مجلس به ۳۰۰ لیتر در ماه افزایش پیدا کرد.

و این افزایش سهمیه نمایندگان در حالی میباشد که هنوز بخش سلامت کشور با کمبود بنزین مواجه هست و به صورت قطره چکانی بنزین میگیرد نه مجلسی.

آمبولانسها برای جابهجایی بیماران به خصوص در استانهایی که آمبولانسها باید مسافتهای طولانی را طی کنند و شهرهای دارای ترافیک سنگین با مشکلات متعددی مواجهاند.مشکلات آمبولانسهای حمل اجساد و آمبولانسهای بخش خصوصی را نیز باید به آمبولانسهای حمل بیمار افزود.

بیماران خاص و معلولین را نیز نباید فراموش کرد.

با تمام تأکیدی که دولت بر روی گازسوز کردن خودروها دارد من در عجبم که چرا ماشینهای شخصی دولتمردان شامل این طرح نمیشود؟ و اینکه چرا همین دولتمردان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمیکنند؟

شاید جواب سوالهام همین حرف آقای رئیس مجلس باشه." به طور قطع میان مردم و نمایندگان مجلس تفاوت وجود دارد."

بله تفاوتی به قد یک تبعیض مهرورزانه.

لینکهای مرتبط :

فریاد آزادی یک نسل

و همچنان ناگفته‌ها می‌ماند

کاملترین و جنجالی‌ترین کلیپ بنزینی

و طرحهای مهرورزی شکست می‌خورند

ثبات مدیریتی از نوع مهرورزی‌اش

آخه چرا؟